אורן סמדג'ה - הוועד האולימפי אורן סמדג ×” מדליית ארד במשחקים האולימפיים בברצלונה 1992 - כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית.

אורן סמדג'ה - ×"ווע×" ×"אולימפי אורן סמ×"×' ×" מ×"ליית אר×" ×'משחקים ×"אולימפיים ×'×'רצלונ×" 1992 - כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית.. מוריס סמדג'ה אורן סמדג'ה הוא המדליסט האולימפי הראשון של ישראל מברצלונה 1992 והמדליסט האולימפי היחיד עד כה שזכה במדליה אולימפית גם כספורטאי וגם כמאמן (עם אורי ששון. יום אחרי יום הספורטאים שלו לא עמדו ביעד, וכשגם אורי ששון סיים את דרכו בתחרות האישית, זה כבר היה יותר מדי. שבוע טוב ומבורך עם ישראל, וסחתיין על נבחרת הג׳ודו שלנו ומאמנה אורן סמדג׳ה שזכו במדליה הכי מוצדקת בתולדות האולימפיאדות!!!!! אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: Share your videos with friends, family, and the world

Share your videos with friends, family, and the world ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. לצערי, מישהי מהוועד האולימפי הגדילה. אורן סמדג'ה נכנס בליל אמש (שישי) לרשימה אקסקלוסיבית של אנשי ספורט שהשיגו מדליה אולימפית הן כספורטאים והן כמאמנים. בנו, אורן סמדג'ה, זכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992, והיה הספורטאי הישראלי השני שזוכה במדליה אולימפית, אחרי.

Uhvxearuotdwvm
Uhvxearuotdwvm from www.israelhayom.co.il
בקיץ 1992 אורן סמדג'ה נכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כמדליסט האולימפי הראשון של ישראל, כשזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה. קשה לתפקד ככה, אבל אני גם ככה בן אדם שלא ישן הרבה, ושם זה פשוט היה בלתי אפשרי. בשנת 1997 קיבל סמדג'ה דרגת דאן 6 ובשנת 2007 קיבל דרגת דאן 7. אתה לא יכול לישון מהלחץ. כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. 3,402 likes · 19 talking about this. All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license; 24 שנה אחרי אותו קיץ, סמדג'ה רשם לעצמו הישג נוסף בקריירה, הפעם כמאמן, כשחניכו אורי ששון.

This page was last edited on 19 april 2019, at 16:18.

התרגשות עצומה, זה יום גדול. בימים האחרונים קיבלתי באופן אישי קללות אישיות ברשתות החברתיות. מגד גוזני) היינו באולימפיאדה משהו כמו 12 ימים, ובמהלכם ישנתי אולי 25 שעות. בנו, אורן סמדג'ה, זכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992, והיה הספורטאי הישראלי השני שזוכה במדליה אולימפית, אחרי. לצערי, מישהי מהוועד האולימפי הגדילה. ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license; אתה לא יכול לישון מהלחץ. אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: ‏‏3,406‏ לייקים · ‏76‏ מדברים על כך‏. זה בסדר, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before. קשה לתפקד ככה, אבל אני גם ככה בן אדם שלא ישן הרבה, ושם זה פשוט היה בלתי אפשרי.

זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח ‏‏3,406‏ לייקים · ‏76‏ מדברים על כך‏. התרגשות עצומה, זה יום גדול. מוריס סמדג'ה אורן סמדג'ה הוא המדליסט האולימפי הראשון של ישראל מברצלונה 1992 והמדליסט האולימפי היחיד עד כה שזכה במדליה אולימפית גם כספורטאי וגם כמאמן (עם אורי ששון. Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before.

אורן סמ×
אורן סמ×"×' ×" מאמן × ×'חרת ישראל ×'×' ו×"ו ×'ריאיון וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
‏‏3,406‏ לייקים · ‏76‏ מדברים על כך‏. אורן סמדג'ה ראוי לפרס ישראל סמדג'ה הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, משמש דוגמה לכל המאמנים בארץ, יודע להסתדר עם התנאים שיש לו ומצליח בשקט בשקט להוציא מספורטאיו את המקסימום 24 שנה אחרי אותו קיץ, סמדג'ה רשם לעצמו הישג נוסף בקריירה, הפעם כמאמן, כשחניכו אורי ששון. אם הייתי שוקע בתחושות הלא פשוטות שהיו לפני כמה ימים לא הייתי מנצח. אבא אמר לי 'אתה תשתתף באולימפיאדה, ותביא מדליה' המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת ישראל בג'ודו באירוע כשספורט וטכנולוגיה נפגשים של כלכליסט: אורן סמדג'ה הוא הישראלי הראשון שזכה במדליה אולימפית כספורטאי וכמאמן. היה מרגש לשמוע את התקווה (צילום: All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license;

All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license;

קשה לתפקד ככה, אבל אני גם ככה בן אדם שלא ישן הרבה, ושם זה פשוט היה בלתי אפשרי. היה מרגש לשמוע את התקווה (צילום: לצערי, מישהי מהוועד האולימפי הגדילה. זה בסדר, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. אם הייתי שוקע בתחושות הלא פשוטות שהיו לפני כמה ימים לא הייתי מנצח. This page was last edited on 19 april 2019, at 16:18. אורן סמדג'ה ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. ‏‎it is difficult to express the feeling of winning an olympic medal, it. בשנת 1997 קיבל סמדג'ה דרגת דאן 6 ובשנת 2007 קיבל דרגת דאן 7. Files are available under licenses specified on their description page. מגד גוזני) היינו באולימפיאדה משהו כמו 12 ימים, ובמהלכם ישנתי אולי 25 שעות. Smadja won the olympic bronze medal in judo at the 1992 summer olympics, making him the first israeli man to win an olympic medal, and the second israeli overall after yael arad won silver in judo the day before. אורן סמדג'ה ראוי לפרס ישראל סמדג'ה הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, משמש דוגמה לכל המאמנים בארץ, יודע להסתדר עם התנאים שיש לו ומצליח בשקט בשקט להוציא מספורטאיו את המקסימום

Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. מייקל ג'ורדן ומג'יק ג'ונסון, לא פחות, עמדו במרחק של כעשרה מטרים ממני. פה קצת נשברתי, היה לי מאוד קשה, הודה בשיחה עם הארץ. היה מרגש לשמוע את התקווה (צילום: 3,402 likes · 19 talking about this.

תמונות של אורן סמ×
תמונות של אורן סמ×"×' ×" וואל×" ת×'יות from img.wcdn.co.il
3,402 likes · 19 talking about this. בימים האחרונים קיבלתי באופן אישי קללות אישיות ברשתות החברתיות. כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. אורן סמדג'ה ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. Born june 20, 1970) is a former israeli judoka and a judo coach. זן דלתא מדבק כמו אבעבועות רוח All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license; בשנת 2015 קיבל את דרגת דאן 8, הדרגה הגבוהה בישראל כיום.

אין לכם מושג מה עברתי השבוע.

בקיץ 1992 אורן סמדג'ה נכנס לספרי ההיסטוריה של הספורט הישראלי כמדליסט האולימפי הראשון של ישראל, כשזכה במדליית ארד באולימפיאדת ברצלונה. מייקל ג'ורדן ומג'יק ג'ונסון, לא פחות, עמדו במרחק של כעשרה מטרים ממני. יצאו לשם 5 ספורטאים שעבור שלושה מהם זו הייתה אליפות עולם ראשונה, אבל היו לנו הרבה ציפיות. אורן אהרוני) סמדג'ה סיכם גם את ההופעה של הנבחרת בברזיל: לצערי, מישהי מהוועד האולימפי הגדילה. ארד באולימפיאדת ברצלונה 1992 (ג'ודו) 2000 שנה חיכינו למדליה הראשונה של ישראל, את השניה השיג אורן סמדג'ה 24 שעות אחרי הכסף ההיסטורי של יעל ארד. כאן חדשות | מאמן נבחר ישראל בג'ודו, אורן סמדג'ה, בריאיון לשליח כאן חדשות לטוקיו יואב בורוביץ' לאחר זכיית. 3,402 likes · 19 talking about this. ‏‏3,406‏ לייקים · ‏76‏ מדברים על כך‏. אורן סמדג'ה, המדליסט לשעבר ומאמן נבחרת הג'ודו, חוגג את פירוק האיגוד ופיטוריו של יושב הראש, אדי קואז: All structured data from the file and property namespaces is available under the creative commons cc0 license; התרגשות עצומה, זה יום גדול. אתה לא יכול לישון מהלחץ.

Post a Comment